Έπαιρνε την αστυνομία γιατί ένιωθε μοναξιά!!! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Έπαιρνε την αστυνομία γιατί ένιωθε μοναξιά!!!

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   5:38 μ.μ.  |  Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ένας άνδρας από την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ καταδικάστηκε για τα τηλεφωνήματα που έκανε στην αστυνομία, καταγγέλλοντας ψεύτικα επείγοντα περιστατικά, επειδή ήθελε να έρθει το ιατρικό προσωπικό να του κάνει παρέα.
Ειδικότερα, στις 30 Ιουλίου, ο 52χρονος Gregory Shaffer κάλεσε το αστυνομικό τμήμα του Westmoreland County τρεις φορές σε χρονικό διάστημα τεσσάρων ωρών. Την πρώτη φορά είπε ότι είχε πέσει από τις σκάλες και είχε χτυπήσει στον λαιμό και το κεφάλι του. Όταν όμως έφτασαν οι γιατροί τον βρήκαν απολύτως υγιή, αν και υπό την επήρεια ουσιών. Ο 52χρονος βρίσκεται πλέον στη φυλακή, αναμένοντας την προκαταρκτική ακρόαση αυτήν την Τρίτη.

e-poli
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...