Έκαψαν την ελληνική σημαία σε... νηπιαγωγείο! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Έκαψαν την ελληνική σημαία σε... νηπιαγωγείο!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:25 π.μ.  |  Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Πύργος: Έκαψαν την ελληνική σημαία σε... νηπιαγωγείο!
Μια άσχημη έκπληξη περίμενε χθες το πρωί τους νηπιαγωγούς και τους γονείς των παιδιών που πηγαίνουν στο 2ο Νηπιαγωγείο του Πύργου, όταν είδαν να έχει βεβηλωθεί η ελληνική σημαία που βρισκόταν στο κοντάρι του προαυλίου.
Άγνωστοι, φέρεται πως κατά τη διάρκεια της νύχτας, πυρπόλησαν την ελληνική σημαία, αφού εισήλθαν στον χώρο του νηπιαγωγείου, ενώ το περιστατικό καταγγέλθηκε από τη νηπιαγωγό, στην αστυνομία, λίγο μετά τις 9 χθες το πρωί.

Κανείς δεν γνωρίζει τα αίτια που οδήγησαν τους άγνωστους ή τον άγνωστο δράστη να προχωρήσει σε αυτή του την πράξη, ενώ το περιστατικό φαίνεται να έγινε μεταξύ της προχθεσινής ημέρας μέχρι και τα ξημερώματα της χθεσινής, καθώς το νηπιαγωγείο είχε ολοκληρώσει το ωράριο εργασίας του από την περασμένη Τετάρτη το μεσημέρι.

Οι αστυνομικές αρχές να ενεργούν προανάκριση για τον εντοπισμό των δραστών.

Πηγή: patrisnews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...