Πόσο ασφαλείς είμαστε; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Πόσο ασφαλείς είμαστε;

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:54 μ.μ.  |  Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Έντρομος ο οδηγός αυτοκινήτου παρατήρησε σήμερα το πρωί να έχει παραβιαστεί το αυτοκίνητό του και να λείπουν από μέσα διάφορα αντικείμενα.
diarixi
Ο άτυχος οδηγός είχε παρκάρει το αυτοκίνητό του επί της οδού Αγίου Δημητρίου κατά τις 9 το πρωί. Όταν επέστρεψε ύστερα από περίπου μία ώρα παρατήρησε ότι η πόρτα του οδηγού του αυτοκινήτου του είχε παραβιαστεί κι ότι από μέσα έλειπαν ένας φορητός υπολογιστής, καθώς και ορισμένα έγγραφα. Αμέσως κατέφυγε στο Αστυνομικό Τμήμα το οποίο και έσπευσε στο σημείο όπου έλαβε χώρα το συμβάν. Η αστυνομία πήρε δακτυλικά αποτυπώματα και διεξάγει έρευνες αυτή τη στιγμή για τον εντοπισμό του δράστη.
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στην περιοχή αυτή, καθότι ανάλογες κλοπές έχουν παρατηρηθεί στα πέριξ της περιοχής του Αγίου Δημητρίου ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αγανακτισμένος ο εν λόγω πολίτης δήλωσε: «Δεν είναι δυνατόν να μας κλέβουν ανά πάσα ώρα και στιγμή και πόσο μάλλον σε ένα τόσο κεντρικό σημείο και μάλιστα κατά τις πρωινές ώρες!»
agrinioreport
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...