- Για την Ελλάδα μετά το μνημόνιο μίλησε ο πρωθυπουργός στα 40ά γενέθλια της Νέας Δημοκρατίας
- "Αλλαγές στο Σύνταγμα μέσα στο 2015", τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς
- "Ήξερα ότι μου έδωσαν χειροβομβίδα στα χέρια μου, αλλά την εξουδετέρωσα"
- Άνοιγμα του πρωθυπουργού: "Είμαστε έτοιμοι για συνεργασίες"
- "Παρά τις δοικιμασίες, η ΝΔ μένει όρθια όταν όλα τα άλλα γύρω κλονίζονται"
- ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
Στο ξενοδοχείο Άθως Παλλάς της Χαλκιδικής, όπου Κωνσταντίνος Καραμανλής, είχε παρουσιάσει στο 1ο Συνέδριο της ΝΔ την τότε ιδεολογική διακήρυξη του κόμματος, πριν από 35 χρόνια, ο Αντώνης Σαμαράς μίλησε για την Ελλάδα μετά το Μνημόνιο.
"Τα τελευταία χρόνια η παράταξη παρέλαβε τη χώρα σε κρίση δανεισμού. Μπορεί να κάναμε λάθη, αλλά "λεφτά υπάρχουν" δεν είπαμε ποτέ. Δεν διστάσαμε να στηρίξουμε τη χώρα στα δύσκολα. Από το 2010 - 2012, όσο ήμασταν αντιπολίτευση, ψηφίσαμε τις περισσότερες κρίσιμες περιοκοπές σπατάλης. Ποτέ αντιπολίτευση, στο παρελθόν, δεν έχει δείξει τέτοιο βαθμό υπευθυνότητας", ανάφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
"Προσπαθεί να μας γυρίσει πίσω στην κρίση, γι' αυτό και δεν θα μπορέσει να γίνει ποτέ κυβέρνηση. Γιατί ούτε αντιπολίτευση δεν κατάφερε να γίνει. Η επιστροφή στο "λεφτά υπάρχουν τρομάζει"".
Και συνέχισε: "Δείχνουν τον ίδιο αθεράπευτο λαϊκισμό... Είναι εύκολο κάποιος να βρίζει, από το να είναι σωστός".
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...