Χωρίς άδεια λειτουργίας το Άνεσις-Προσωρινό λουκέτο απ’ τη νέα Δημοτική Αρχή, μέχρι να αποκατασταθεί η νομιμότητα και να γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις για την ασφάλεια των πολιτών.
Tην προσωρινή παύση λειτουργίας του δημοτικού κινηματογράφου «ΑΝΕΣΙΣ» αποφάσισε ο δήμαρχος Αγρινίου κ. Γιώργος Παπαναστασίου.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε εξαιτίας έλλειψης της σχετικής άδειας λειτουργίας. Κατά πληροφορίες τουagrinioreport.com το πρόβλημα εντοπίζεται σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του κτιρίου.
Ο δήμαρχος έχει δώσει εντολή στην αρμόδια υπηρεσία να κινήσει όλες εκείνες τις διαδικασίες που χρειάζονται για να δοθεί η απαραίτητη άδεια .
Μέχρι να γίνει αυτό και προκειμένου να μη τεθεί σε κίνδυνο κανείς και πολύ περισσότερο μικρά παιδιά, ο δήμαρχος αποφάσισε να διακόψει προσωρινά τη λειτουργία του δημοτικού κινηματογράφου .
Το γεγονός επιβεβαιώνει ο ίδιος ο κ. Παπαναστασίου, στον οποίο απευθυνθήκαμε, επισημαίνοντάς μας ότι σε κάθε περίπτωση προέχει η ασφάλεια των πολιτών και η νομιμότητα.
Όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ,ελπίζουμε πολύ σύντομα, θα δοθεί ξανά σε χρήση. Αυτή τη φορά, όμως, με πλήρη ασφάλεια για τους πολίτες και με απόλυτη νομιμότητα ως προς το καθεστώς λειτουργίας του χώρου.
Πάντως, εγείρονται εύλογα ερωτήματα για τη λειτουργία του Άνεσις όλα τα προηγούμενα χρόνια….
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!