Ζωή πήρε για δεύτερη ημέρα το Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, όπου έλαβε χώρα η τελετή ορκωμοσίας αποφοίτων του τμήματος «Διοίκησης Κοινωνικών - Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων και Οργανώσεων».
Κλείνοντας με επιτυχία έναν κύκλο σπουδών, οι φοιτητές έδωσαν τον καθιερωμένο όρκο ενώπιον συγγενών και φίλων να υπηρετήσουν επάξια τον τίτλο του πτυχίου τους, καθώς εισέρχονται στον επαγγελματικό στίβο. Διάχυτη ήταν η χαρά αλλά και η συγκίνηση, ενώ χαρακτηριστική υπήρξε η εικόνα ενός εκ των αποφοίτων ο οποίος παρέλαβε το πτυχίο κρατώντας αγκαλιά τον γιο του. Η κίνηση αυτή «ανταμείφθηκε» με το δυνατό χειροκρότημα των παρευρισκομένων στην αίθουσα.
Από την τελετή δεν έλειψαν οι ακαδημαϊκοί του τμήματος καθώς και φορείς της τοπικής κοινωνίας, όπως ο αντιδήμαρχος Δημ. Μπουσμπουρέλης, που συνεχάρη θερμά τους ορκισθέντες.
Δεν μένει παρά να ευχηθούμε κι εμείς με τη σειρά μας ό,τι καλύτερο για το νέο τους ξεκίνημα!
Δεν μένει παρά να ευχηθούμε κι εμείς με τη σειρά μας ό,τι καλύτερο για το νέο τους ξεκίνημα!
Δείτε φωτο
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...