«Φρένο» να βάλουν ο Δήμος και οι φορείς της Βόνιτσας στα σχέδια για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Ακτίου « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

«Φρένο» να βάλουν ο Δήμος και οι φορείς της Βόνιτσας στα σχέδια για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Ακτίου


 Το αεροδρόμιο Ακτίου, υψηλού οικονομικού ενδιαφέροντος, είναι στην πρώτη ομάδα των αεροδρομίων που διακινεί το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών με σκοπό την προσέλκυση ιδιωτών «επενδυτών».
     Το αεροδρόμιο που προωθεί προς ιδιωτικοποίηση το ΤΑΙΠΕΔ, σε συνδυασμό βεβαίως με τα χαμηλά τέλη προσγείωσης καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση στις αφίξεις και αποτελεί «φιλέτο» και «μαγνήτη» για τους επενδυτές.
      Να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο του Ακτίου, είναι μεικτής χρήσης (πολιτικό-στρατιωτικό), και θα συμβεί η παγκόσμια πρωτοτυπία ο ιδιώτης-«επενδυτής» να παρεμβαίνει και σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας και της αμυντικής θωράκισης της χώρας! Επίσης για λόγους ύψιστης εθνικής ασφάλειας επιβάλλεται να παραμείνει στον πλήρη κρατικό έλεγχο, η σπουδαιότατη υποδομή ενός Κρατικού αερολιμένα και να μην περιέλθει σε ιδιωτικά συμφέροντα οποιασδήποτε εθνικότητας.
       Οι κάτοικοι της Βόνιτσας και ολοκλήρου του Δήμου αντιδρούν στην παραχώρηση του αεροδρομίου Ακτίου (που βρίσκεται μέσα στα διοικητικά όρια της Δημοτικής τους Κοινότητας), απειλώντας με δυναμικές κινητοποιήσεις και διαμηνύουν ότι δεν μπορεί να γίνει καμία εκποίηση-παραχώρηση της δημόσιας αυτής περιουσίας – υποδομής σε ιδιώτες, ερήμην της τοπικής κοινωνίας.........



      Να σημειώσουμε ότι  ο ιδιώτης επενδυτής δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω, αντίθετα θα προικοδοτηθεί με ένα αναβαθμισμένο αεροδρόμιο, μετατρέποντας το φθηνό και προσιτό αεροδρόμιο σε ακριβό και απαγορευτικό για τις πτήσεις με σοβαρές συνέπειες στην οικονομία του τόπου μας.

      Οι κάτοικοι  καλούν τον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας, τον Εμπορικό σύλλογο Βόνιτσας, τις δημοτικές παρατάξεις, τους τοπικούς φορείς, τους φορείς του τουρισμού, τους πολιτιστικούς συλλόγους, να αντιδράσουν από κοινού και δυναμικά, προκειμένου να εμποδιστεί αυτή η ιδιαίτερα αρνητική εξέλιξη.
      Προβληματίζει επίσης το ότι στο Δημοτικό συμβούλιο Ακτίου Βόνιτσας που συνεδριάζει την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014, το σπουδαίο αυτό θέμα, δεν είναι εγγεγραμμένο στην ημερησία διάταξη και οι κάτοικοι καλούν τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου να το προωθήσει άμεσα ως κατεπείγον για λήψη απόφασης και για να εκδοθεί ψήφισμα. 

     Ο Εθνικός Δημόσιος Πλούτος μας, ειδικά ένας Κρατικός Αερολιμένας, με όλη την ιδιαίτερη αξία και σημασία που έχει για την περιοχή μας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ !!

xiromeronews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook