Δυο νεαρούς από το Αίγιο συνέλαβε η αστυνομία στη Ναύπακτο, το βράδυ τής κυριακής για κατοχή μικροποσότητας χασίς.
Σε έλεγχο ρουτίνας, οι αστυνομικοί σταμάτησαν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν, και οι δυο 25χρονοι νεαροί προσπάθησαν να απαλλαγούν, πετώντας το χασίς από το παράθυρο. Οι αστυνομικοί όμως τους αντιλήφθηκαν και έτσι τους συνέλαβαν.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...