Η Αιτωλοακαρνανία εξακολουθεί να απασχολεί τον υποδιοικητή του ΙΚΑ Διονύση Πατσούρη, ο οποίος έχει την ευθύνη των συντάξεων και των παροχών μεταξύ των οποίων είναι και τα επιδόματα της πρόνοιας.
Ο πονοκέφαλος για το νομό, προκαλείται από το γεγονός ότι κατέχει την πρωτιά, σε αναπηρικές συντάξεις και επιδόματα, πανελλαδικά, πράγμα που σημαίνει ότι, θεωρητικά ένας μεγάλος αριθμός κατοίκων είναι ανάπηροι. Στην πράξη, όμως, πολλοί από αυτούς εξασφάλισαν πιστοποιητικά χωρίς να έχουν σοβαρή αναπηρία, αλλά κάποια πάθηση την οποία μεγαλοποίησαν ιατρικά. Το Μεσολόγγι μάλλον κατέχει τα σκήπτρα στην τυφλότητα, αφού καθημερινά ακούγονται περιστατικά ατόμων που λαμβάνουν αναπηρικό επίδομα τυφλού, αλλά μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς συνοδό και ακόμη και με ποδήλατο. Μάλιστα κάποιοι χαριτολογώντας τους ονομάζουν οι «τυφλοί με το ποδήλατο».
Πριν από δυο χρόνια ο υποδιοικητής του ΙΚΑ, ζήτησε την επανεξέταση αρχικά όλων των κωφαλάλων, αλλά προσήλθε μόνο το 15% και οι υπόλοιποι απολαμβάνουν τα επιδόματα χωρίς να τα δικαιούνται. Φαίνεται ότι κάποιοι δεν θέλουν να γίνει ο επανέλεγχος και αυτό με διάφορους τρόπους εμποδίστηκε. Ωστόσο ο κ. Πατσούρης είναι διατεθειμένος να ολοκληρώσει τη διαδικασία, τόσο για τους κωφάλαλους, όσο και για τους τυφλούς...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 11/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...