Το «φυσάει και δεν κρυώνει» αυτό που έπαθε ιδιοκτήτρια περιπτέρου στην πλατεία Αγίας Σοφίας στην Πάτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του patratora.gr, πριν από λίγα λεπτά, άνδρας εμφανίσιμος πιθανόν Ρομά, πήγε στο περίπτερο και έχοντας το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ σε χαρτονομίσματα των 10, ζήτησε από την ιδιοκτήτρια να του τα «χαλάσει» δίνοντας του πενηντάευρα.
Η γυναίκα ανυποψίαστη έδωσε τα έξι χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, τότε ο άνδρας της ζήτησε να μετρήσει και πάλι το αρχικό ποσό που της είχε δώσει.. Η ιδιοκτήτρια του περιπτέρου του έδωσε τα χρήματα και τότε ο άνδρας εξαφανίστηκε έχοντας καταφέρει να αποσπάσει συνολικά το χρηματικό ποσό των 600 ευρώ….!
Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην αστυνομία, άνδρες της οποίας διενεργούν έρευνες για τον εντοπισμό του δράστη.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...