Αυτοκτόνησε τις πρώτες βραδινές ώρες σήμερα (23/9) 82χρονος άνδρας στο σπίτι του στην παλιά πόλη της Λευκάδας. Ο ηλικιωμένος άνδρας (Α.Κ.) είχε χτυπηθεί άσχημα από τη ζωή αφού είχε χάσει τη γυναίκα και την κόρη του. Ετοιμαζόταν αύριο να ταξιδέψουν στην Αθήνα με το γιο του, ο οποίος έφυγε για λίγο από το σπίτι και στην επιστροφή τον βρήκε κρεμασμένο.
Στο Νοσοκομείο που μεταφέρθηκε απλά διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
http://aromalefkadas.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!