Άγνωστοι το βράδυ της Κυριακής(14/09) διέρρηξαν και εισήλθαν στο κτίριο του ΟΤΕ στο Αγρίνιο, και συγκεκριμένα τα άτομα εισήλθαν στον ΟΤΕ από το πάρκινγκ που βρίσκεται επί του πεζοδρόμου Μανδηλαρά. Τα άτομα διέρρηξαν το παράθυρο του κτιρίου χωρίς όμως να αφαιρέσουν τίποτα.Η ααστυνομία έκανε προσαγωγές χωρίς όμως να προκύψει κάτι
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
