Αγρίνιο :Άγνωστοι διέρρηξαν το κτίριο του ΟΤΕ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο :Άγνωστοι διέρρηξαν το κτίριο του ΟΤΕ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:48 π.μ.  |  Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Άγνωστοι το βράδυ της Κυριακής(14/09) διέρρηξαν και εισήλθαν   στο κτίριο του ΟΤΕ στο Αγρίνιο, και συγκεκριμένα τα άτομα εισήλθαν στον ΟΤΕ από το πάρκινγκ που βρίσκεται επί του πεζοδρόμου Μανδηλαρά. Τα άτομα διέρρηξαν το παράθυρο  του κτιρίου χωρίς όμως να αφαιρέσουν τίποτα.Η ααστυνομία έκανε προσαγωγές χωρίς όμως να προκύψει κάτι


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...