Το ρολόι δεν "έγραφε" το ρεύμα... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Το ρολόι δεν "έγραφε" το ρεύμα...

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:27 π.μ.  |  Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Αμαλιάδα: Το ρολόι δεν "έγραφε" το ρεύμα... Μήνυση της ΔΕΔΔΗΕ για παραβίαση των μετρητών κατανάλωσης σε τρία σπίτια στην Αμαλιάδα
Τρεις πολίτες μήνυσε η ΔΕΔΔΗΕ στην ευρύτερη περιοχή της Αμαλιάδας για παραβίαση του μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος στα σπίτια τους με σκοπό να μην καταγράφεται η καταναλισκόμενη ηλεκτρική ενέργεια, ώστε οι λογαριασμοί να έρχονται πολύ χαμηλότεροι από το πραγματικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι αρμόδιοι υπάλληλοι της ΔΕΔΔΗΕ προέβησαν στην υποβολή μήνυσης σε βάρος τριών κατοίκων, ενός από την Αμαλιάδα και δύο από άλλο χωριό του δήμου Ήλιδας, που είχαν παραβιάσει το κιβώτιο του μετρητή και των ακροδεκτών, με σκοπό να μην καταγράφεται μέρος της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας.

Στην πρώτη περίπτωση η ηλεκτρική ενέργεια που δεν καταγράφηκε ήταν της τάξης των 5.249 KWh. Στη περίπτωση η ηλεκτρική ενέργεια που δεν καταγράφηκε ήταν της τάξης των 16.446 KWh.

Στην τρίτη περίπτωση ήταν 5.213 KWh.
Με βάση άλλες πηγές η ΔΕΔΔΗΕ, ελέγχει και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις προκειμένου να εντοπίσει καταναλωτές που ακολουθούν την ίδια τακτική, κυρίως μέσα από τους ελέγχους στους μετρητές και τη σύγκριση λογαριασμών προηγούμενων τετραμήνων ως προς την κατανάλωση.
Πηγή: ilialive.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...