Ποδοσφαιριστής κατήγγειλε πως του έβαλαν ούρα στο μπουκάλι του νερού! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Ποδοσφαιριστής κατήγγειλε πως του έβαλαν ούρα στο μπουκάλι του νερού!

Ποδοσφαιριστής κατήγγειλε πως του έβαλαν ούρα στο μπουκάλι του νερού!
Είναι από τα περιστατικά που ξεπερνούν τα όρια της πλάκας! Διαβάστε τι έκαναν οπαδοί της ελβετικής Μπάντεν στον αγώνα πρωταθλήματος με τη Μούρι.
Η εφημερίδα “Blick” αναφέρει πως στο ματς της Μούρι με τη Μπάντεν, ο τερματοφύλακας της δεύτερης, Ρέτο Φέλντερ, ζήτησε από το ball boy να του δώσει το μπουκαλάκι του με το νερό που είχε πίσω από την εστία.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε ο γκολκίπερ, το ball boy έδωσε στους οπαδούς το μπουκάλι με το νερό που είχε στην εστία και αυτοί, αφού άδειασαν το νερό, το γέμισαν με... ούρα!

Ο Φέλντερ κατάλαβε ακριβώς τι είχε συμβεί, όταν πήγε να ξεδιψάσει, με τον κόσμο να του φωνάζει ότι “κόλλησε AIDS”.

"Δεν έχω βιώσει κάτι τέτοιο στη ζωή μου. Ήπια μια γουλιά, κατάλαβα ότι ήταν ζεστό, αλλά σκέφτηκα ότι ήταν από τον ήλιο. Στη δεύτερη φορά αντιλήφθηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Η σκέψη του να πίνεις ούρα είναι ανυπόφορη", δήλωσε στην εφημερίδα "Blick" το θύμα
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook