Κάηκε αυτοκίνητο στην εθνική οδό « aitoloakarnanianet

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Κάηκε αυτοκίνητο στην εθνική οδό

Το περιστατικό συνέβη έξω από τα Οινόφυτα πάνω στην εθνική οδό.

Tο αγροτικό όχημα κάτω από άγνωστες συνθήκες τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο οδηγός χωρίς να πανικοβληθεί, το στάθμευσε δεξιά και βγήκε έξω καλώντας βοήθεια. Άμεση ήταν η επέμβαση της πυροσβεστικής.

Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανένας.

Πηγή: viotianews.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook