Αίσχος: Βεβήλωσαν εκκλησία αφοδεύοντας στις εικόνες του Ιησού! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Αίσχος: Βεβήλωσαν εκκλησία αφοδεύοντας στις εικόνες του Ιησού!

Σοκ και ντροπή από την απίστευτη βεβήλωση στο ξωκλήσι της Αναλήψεως στη Νίδα Κρήτης με τους Ανωγειανούς κτηνοτρόφους να ξεχειλίζουν από οργή.
Οι ιερόσυλοι αφόδευσαν και ούρησαν στην Αγία Tράπεζα και στη συνέχεια βρώμισαν τις εικόνες  με κόπρανα και τις έβαλαν μέσα στην κολυμπήθρα.
Σημαντικό το γεγονός ότι ενώ υπήρχε και ένα μικρό παγκάρι που οι πιστοί βάζουν χρήματα οι βέβηλοι δεν το άνοιξαν ούτε έκλεψαν κάτι. Το μόνο που τους ενδιέφερε φαίνεται ήταν αυτή η τραγική και αισχρή πράξη που μόνο οργή και αγανάκτηση προκαλεί.
Η οργή των κτηνοτρόφων ήταν τέτοια που δεν κάλεσαν την αστυνομία αλλά κάποιοι πήγαν εκεί τα ξημερώματα με όλα τα απαραίτητα σύνεργα και καθάρισαν το μικρό εκκλησάκι της Αναλήψεως.
Δυστυχώς κανείς από τον δράστη ή τους δράστες της πρωτοφανούς ενέργειας δεν έγινε αντιληπτός.
Πηγή: www.protothema.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook