Η Ελλάδα βγαίνει για τα καλά στις αγορές « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Η Ελλάδα βγαίνει για τα καλά στις αγορές

Κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στις   11:46 μ.μ.  |  Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Η Ελλάδα βγαίνει για τα καλά στις αγορές
Την είδηση μετέδωσε το Bloomberg επικαλούμενο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με το οποίο, η Ελλάδα έως το τέλος του χρόνου θα βγει στις αγορές με 7ετή ομόλογα.
Σύμφωνα με το πρακτορείο, Reuters η Αθήνα σχεδιάζει να ανταλλάξει τρίμηνα και εξάμηνα έντοκα γραμμάτια με νέα 18μηνα και 24μηνα μέχρι τα τέλη του έτους.

Όλα αυτά έγιναν γνωστά στο περιθώριο των συζητήσεων της ελληνικής κυβέρνησης με την τρόικα στο Παρίσι.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...