Ένα ηχητικό ντοκουμέντο παρουσίασε η ενημερωτική εκπομπή του Star, στο οποίο μιλάει ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς και δηλώνει, μεταξύ άλλων ότι έχει μετανιώσει.
«Μακάρι να γύριζα το χρόνο πίσω. Έχω ειλικρινή μεταμέλεια. Τώρα, όλα αυτά μπορεί να ακούγονται κυνικά. Χίλια συγγνώμη», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε «μας έδιωξαν από τη Νίκαια άρον - άρον, μετά τη δολοφονία του Φύσσα. Μας έκαναν έξωση».
Δείτε το βίντεο από το Star:
ενικος
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!