Κόπηκαν τα δέντρα στο Λιμάνι της Ναυπάκτου με στόχο την ανάδειξη του μνημείου (φωτο) « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Κόπηκαν τα δέντρα στο Λιμάνι της Ναυπάκτου με στόχο την ανάδειξη του μνημείου (φωτο)


Στην κοπή των δέντρων που βρίσκονταν στην πλευρά του φάρου στο Λιμάνι της Ναυπάκτου προχώρησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Ναυπακτίας το πρωί της Πέμπτης. Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι πρωτοβουλία του Δήμου Ναυπακτίας σε συνεργασία με την 22η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων με στόχο την ανάδειξη και τον καθαρισμό του μνημείου.


































lepantomag.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook