Αγρίνιο:Πλακώθηκαν μέσα στο ταξί και τον έστειλε στο νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο:Πλακώθηκαν μέσα στο ταξί και τον έστειλε στο νοσοκομείο


Άγνωστοι είναι οι λόγοι όπου δύο άτομα διαπληκτίστηκαν μέσα σε ταξί στο Αγρίνιο.Αναλυτικά οι δύο άνδρες 84 και 40 έτων που έρχονταν στο Αγρίνιο απο ορεινό χωρίο του Αγρινίου άρχισαν να τσακώνονται με αποτελεσμα ο 84χρόνος να αισθάνθει αδιαθέσια και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο τού Αγρινίου
Ο 84χρονος υπέβαλλε μήνυση σε βάρος του 40χρόνου , ο οποίος και αναζητείται για να συλλήφθει στα όρια του αυτωφόρου
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook