Καθηγητές του Γυμνασίου Καλυβίων καθάρισαν μόνοι τους κλαδιά και αγριόχορτα « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Καθηγητές του Γυμνασίου Καλυβίων καθάρισαν μόνοι τους κλαδιά και αγριόχορτα

geg-ergasies-gymnasio-kalyvion1
Λίγες ημέρες πριν υποδεχθούν τα σχολεία τους μαθητές, πραγματοποιούνται κάποιες απαραίτητες εργασίες συντήρησης, στα κτίρια, τις αίθουσες και τους κοινόχρηστους χώρους.
Στο Γυμνάσιο Καλυβίων, μέλη του εκπαιδευτικού συλλόγου, πήραν μόνοι τους την πρωτοβουλία και καθάρισαν αγριόχορτα, κλάδεψαν κλαδιά θάμνων και δένδρων, αφού το προηγούμενο διάστημα, παρά τα συνεχή αιτήματα προς τον Τομέα Πρασίνου & Καθαριότητας του Δήμου Αγρινίου, δεν έγινε καμία παρέμβαση για τον ευπρεπισμό του σχολείου.
geg-ergasies-gymnasio-kalyvion2
Τα κομμένα κλαδιά περιμένουν το φορτηγό που θα τα απομακρύνει από το προαύλιο του Γυμνασίου, λίγο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Παράλληλα με εθελοντική εργασία γονέων φρεσκάρονται και βάφονται αίθουσες που ήταν απαραίτητο να συντηρηθούν.
Βέβαια για το κτίριο του Γυμνασίου, πρέπει να πούμε ότι απαιτείται μια συνολική παρέμβαση, διότι υπάρχουν προβλήματα στεγανότητας και υγρασίας στην σκεπή και σε αίθουσες, ενώ υπάρχουν σημεία που χρίζουν βελτίωσης σε παράθυρα, πόρτες και σε μπαλκόνια…
geg-ergasies-gymnasio-kalyvion3
Στο Δημοτικό Σχολείο, αντικαταστάθηκαν από εργάτες σπασμένα κεραμίδια στη σκεπή του κτιρίου και σπασμένα τζάμια στα παράθυρα.
Επίσης γίνονται εργασίες καθαριότητας στις αίθουσες, τις τουαλέτες και στο προαύλιο που υπάρχουν σκουπίδια.
Να επισημάνουμε ακόμη ότι, ο δρόμος που οδηγεί στο σχολείο έχει «κλείσει» από τα κλαδιά των δέντρων, τα αγριόχορτα και τα  βάτα, που περιορίζουν σημαντικά την προσβασιμότητα των μικρών παιδιών και των συνοδών τους.
geg-ergasies-gymnasio-kalyvion4
geg-ergasies-gymnasio-kalyvion5
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook