Ξεκίνησαν σήμερα εργασίες στον Ιερό ναό της Παναγιάς με την αφαίρεση των καμένων δοκαριών από την σκεπή του Ναού αλλά και καθαρισμός των εικόνων και η τοποθέτηση τους στο πνευματικό κέντρο όπου και θα γίνεται η Θεία λειτουργία μέχρι να επισκευαστεί ο ναός. Το Nafpaktianews.gr βρέθηκε για ακόμη μια ημέρα στο ναό καταγράφοντας την προσπάθεια και την αγάπη των κατοίκων της περιοχής στη Παναγιά τους.Σήμερα επισκέφτηκε το Ναό εκπρόσωπος της δημοτικής αρχής ο κ. Σύψας.
Όποιος μπορεί να βοηθήσει στην άμεση αποκατάσταση των ζημιών σας γνωστοποιούμε τον αριθμό λογαριασμού του Ιερού Ναού, στον οποίον μπορούν να καταθέτουν επί αποδείξει κάθε προσφορά τους: Τράπεζα Πειραιώς 5157-024486-189 _ IBAN: GR56 0172 1570 0051 5702 4486 189 στο όνομα: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ).
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!





























