Ξέχασαν το μωρό στο αυτοκίνητο και πέθανε « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ξέχασαν το μωρό στο αυτοκίνητο και πέθανε

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   9:21 μ.μ.  |  Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ξέχασαν το μωρό στο αυτοκίνητο και πέθανε
Νέο περιστατικό με παιδί το οποίο οι γονείς του ξέχασαν μέσα στο αυτοκίνητο σημειώθηκε στις ΗΠΑ.

Η αστυνομία της Βιρτζίνια δέχθηκε τη Δευτέρα μια κλήση με αναφορά για παιδί που ήταν κλεισμένο μέσα σε ένα βαν, έξω από συγκρότημα κατοικιών. Όταν έσπευσαν στο σημείο οι αστυνομικοί και οι παραϊατροί, ήταν αργά, καθώς το μικρό κοριτσάκι είχε χάσει τη μάχη. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας, η έρευνα για τις συνθήκες θανάτου και τους υπεύθυνους της τραγωδίας βρίσκεται σε εξέλιξη.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...