Επείγον έγγραφο προς τη διοίκηση των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Αιτωλοακαρνανίας, απέστειλαν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου Μεσολογγίου για την κάλυψη της σημερινής και αυριανής εφημερίας στην παθολογική κλινική.
Λόγω έλλειψης γιατρών υπάρχει πρόβλημα στην κάλυψη των δυο εφημεριών, γι’ αυτό και οι εργαζόμενοι ζήτησαν την έλευση γιατρού διαφορετικά οι 16 ασθενείς που νοσηλεύονται θα πρέπει να μεταφερθούν στην αντίστοιχη κλινική του Αγρινίου. Επισημαίνουν δε, ότι τις εφημερίες θα πρέπει να καλύψουν γιατροί της ειδικότητας και όχι γενικοί γιατροί.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...