Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών Αιτωλ/νίας καλεί όλους τους συναδέλφους, επαγγελματίες και βιοτέχνες το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014, ώρα 10.00΄ το πρωί, να είναι παρόντες με αυτοκίνητα, μηχανές, ποδήλατα, στα πρώην σφαγεία Αγρινίου, όπου, το μηχανοκίνητο κονβόι που θα συγκεντρωθεί, αφού κατευθυνθεί στους κεντρικούς δρόμους του Αγρινίου, θα καταλήξει στο Νοσοκομείο Αγρινίου, όπου αντιπροσωπεία των φορέων που συμμετέχουν, θα συναντηθεί με την διοίκηση του Νοσοκομείου, στην οποία θα υποβάλει υπόμνημα δέκα προτάσεων – απαιτήσεων, οι οποίες αποφασίσθηκαν σε κοινή σύσκεψη των φορέων, στα γραφεία της Β΄ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας τη Δευτέρα 16.9.2014, για την αποτροπή της υπολειτουργίας και του "λουκέτου" των νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου.
ΑΠΟ ΤΟ Δ. Σ.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!