ΝΤΡΟΠΗ:Λουκέτο στην καρδιολογική κλινική στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΤΡΟΠΗ:Λουκέτο στην καρδιολογική κλινική στο Αγρίνιο


Αδυναμία να αντιμετωπιστούν έκτακτα περιστατικά μετά την εξέλιξη αυτή.

Οι έξι νοσηλευόμενοι μεταφέρθηκαν στο Μεσολόγγι, ενώ άλλοι υπέγραψαν μκαι έφυγαν, αναζητώντας ιδιωτικές κλινικές. Μέχρι πριν λίγες ημέρες, ο διοικητής του νοσοκομείου Αγρινίου διαβεβαίωνε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά ότι...έρχεται γιατρός από την Πάτρα. Αντί όμως για τις ενισχύσεις ήρθε το λουκέτο.

Επίσης, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας χθες Τρίτη, δήλωνε στη Βουλή ότι υπάρχουν γιατροί και πως όλα βαίνουν καλώς. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που άλλα λένε τα λόγια και άλλα οι πράξεις.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook