Αδυναμία να αντιμετωπιστούν έκτακτα περιστατικά μετά την εξέλιξη αυτή.
Οι έξι νοσηλευόμενοι μεταφέρθηκαν στο Μεσολόγγι, ενώ άλλοι υπέγραψαν μκαι έφυγαν, αναζητώντας ιδιωτικές κλινικές. Μέχρι πριν λίγες ημέρες, ο διοικητής του νοσοκομείου Αγρινίου διαβεβαίωνε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά ότι...έρχεται γιατρός από την Πάτρα. Αντί όμως για τις ενισχύσεις ήρθε το λουκέτο.
Επίσης, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας χθες Τρίτη, δήλωνε στη Βουλή ότι υπάρχουν γιατροί και πως όλα βαίνουν καλώς. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που άλλα λένε τα λόγια και άλλα οι πράξεις.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...