Στα άκρα οδηγείται η πολιτική κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκο Μητσοτάκη και την Περιφερειάρχη Αττικής, Ρένα Δούρου, με αφορμή την αξιολόγηση στο δημόσιο και τις μονιμοποιήσεις συμβασιούχων.
Όπως έχει προαναγγείλει ο κ. Μητσοτάκης, θα στείλει σήμερα στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Κουτζαμανη, τις υποθέσεις πέντε δήμων οι οποίοι αρνήθηκαν να δώσουν στοιχεία στους ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης με τα πιστοποιητικά για τις μονιμοποιήσεις των συμβασιούχων.
Παράλληλα, κατηγορεί την Ρένα Δούρου, για μη σεβασμό στη νομιμότητα αφού αρνείται, όπως λέει, να συνεργαστεί προκειμένου να προχωρήσουν οι έλεγχοι.
Η κ. Δούρου από την πλευρά της ισχυρίζεται ότι οι μονιμοποιήσεις των δημοσίων υπαλλήλων έχουν κριθεί από τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας και καταγγέλλει απόπειρα αλλαγής των κριτηρίων πρόσληψης.
Η περιφερειάρχης Αττικής μέσω κύκλων της απέκλεισε τον επανέλεγχο των πιστοποιητικών, υποστηρίζοντας ότι η διαδικασία γι' αυτές τις συμβάσεις έχει κριθεί θετικά και αμετάκλητα από τα τρία ανώτατα δικαστήρια της χώρας.
«Κατόπιν όλων αυτών, ποιος τηρεί τη νομιμότητα; Και ποιος επιχειρεί νομικούς ακροβατισμούς χωρίς έρμα, που συνιστούν παραβίαση του Συντάγματος σε ό,τι αφορά π.χ τον 'επανέλεγχο'; Ποιος είναι επικίνδυνος για τη χώρα;» υποστήριξαν κύκλοι της Ρένας Δούρου.
Οι πέντε δήμοι που δεν έδωσαν στοιχεία είναι οι : Χαλανδρίου, Λάρισας, Νίκαιας, Πάτρας και Ζωγράφου.
Από τους πέντε δημάρχους: Οι τρεις (Χαλανδρίου: Σίμος Ρούσσος, Λάρισας: Απόστολος Καλογιάννης και Ζωγράφου: Τίνα Καφατσάκη) εξελέγησαν με την υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Νίκαιας-Ρέντη: Γιώργος Ιωακειμίδης, προέρχεται από τη ΔΗΜΑΡ και o Πατρέων: Kώστας Πελετίδης, εξελέγη με την υποστήριξη του ΚΚΕ.
Σημειώνεται ότι στους δήμους Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ασπροπύργου και Ρεθύμνης, η διαδικασία επανελέγχου εξελίσσεται κανονικά και τα αρμόδια όργανα συνεργάζονται και παρέχουν τα σχετικά στοιχεία στα κλιμάκια των ελεγκτών. Αντίστοιχος έλεγχος διενεργείται και στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ενώ το αμέσως προσεχές διάστημα θα επεκταθεί και σε άλλους φορείς.
Ο κ. Μητσοτάκης, αναφερόμενος στο θέμα, δήλωσε σχετικά: «Η εφαρμογή των νόμων δεν μπορεί να είναι επιλεκτική. Οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης εξάντλησαν όλα τα περιθώρια συνεννόησης με τους ελεγχόμενους φορείς, αλλά φαίνεται πως κάποιοι επιλέγουν να αρνούνται το αυτονόητο, δηλαδή τον έλεγχο νομιμότητας. Τώρα το λόγο έχει η Δικαιοσύνη».
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...