Κάτω από τριτοκοσμικές συνθήκες κρατήθηκαν οι 30 περίπου λαθρομετανάστες στα κρατητήρια της Α.Δ. Αιτωλίας, τις προηγούμενες ημέρες.
Πρόκειται για τους αλλοδαπούς λαθρομετανάστες που πιάστηκαν στο Διόνι και μεταφέρθηκαν στο Μεσολόγγι, όπου κρατήθηκαν μέχρι να αποφασιστεί πού θα πάνε. Και βέβαια δεν είναι οι πρώτοι κρατούμενοι που αναγκάζονται, έστω και για λίγες ημέρες, να ζήσουν κάτω από τέτοιες συνθήκες, οι οποίες είναι απαράδεκτες, αφού ούτε καν ζώα δεν θα μπορούσαν να ζήσουν εκεί. Και σε αυτό βέβαια ευθύνεται η Πολιτεία, η οποία δεν έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές κτίριο για τη στέγαση της Α.Δ. Αιτωλίας. Αρκεί να αναφερθεί ότι τα κρατητήρια δεν έχουν μπάνιο, ώστε να μπορεί κάποιος τουλάχιστον να έχει τις στοιχειώδεις συνθήκες υγιεινής.
Έτσι όποιος από τους κρατούμενους επιθυμεί να κάνει ένα μπάνιο, αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ένα λάστιχο ποτίσματος που συνδέεται στη βρύση της τουαλέτας όπου το νερό είναι κρύο...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 04/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!