Διαµαρτύρονται οι κάτοικοι
Στην είσοδο του Αιτωλικού παραμένουν αδιακαιολόγητα ακόμα οι τσιγγάνοι, για τους οποίους έχει εξευρεθεί χώρος στη θέση «Αγκινάρα», αλλά η μετακίνησή τους σκοντάφτει σε γραφειοκρατικά θέματα.
Η διαδικασία μετεγκατάστασης των τσιγγάνων ξεκίνησε εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου, από την απερχόμενη δημοτική αρχή, όμως σκόνταψε στη γραφειοκρατία της Κτηματικής Υπηρεσίας. Αφού λύθηκαν τα περισσότερα θέματα και δημιουργήθηκαν οι υποδομές στην «Αγκινάρα», υπήρξε άλλο ένα εμπόδιο με την άτυπη άρνησή τους να φύγουν από την είσοδο της πόλης παρότι προφορικώς για άλλα διαβεβαίωναν. Έτσι η Κτηματική έπρεπε να εξασφαλίσει κονδύλι για να πληρώσει το Δικαστικό Επιμελητή, προκειμένου να καταγράψει τις οικοσκευές τους, και να τους απομακρύνει υποχρεωτικά.
Όπως είχε διαβεβαιώσει τους κατοίκους του Αιτωλικού που τον επισκέφθηκαν εδώ και μήνες, ο προϊστάμενος της Κτηματικής Αλ. Δασκαλής...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 11/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!