Ένας 51χρονος άνδρας συνελήφθη σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες, σε επαρχιακό δρόμο της Αιτωλοακαρνανίας όταν, έπειτα από έλεγχο της αστυνομίας, διαπιστώθηκε ότι είχε στο αυτοκίνητό του μικροποσότητα ινδικής κάνναβης.
Ο άνδρας όταν αντιλήφθηκε τους αστυνομικούς, πέταξε τη συσκευασία με την κάνναβη στο πατάκι του συνοδηγού η οποία όμως εντοπίστηκε κατά τον έλεγχο με αποτέλεσμα τη σύλληψη του 51χρονου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...