Είχε ναρκωτικά στο αυτοκίνητό του « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Είχε ναρκωτικά στο αυτοκίνητό του

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:34 μ.μ.  |  Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

xasis30
Ένας 51χρονος άνδρας συνελήφθη σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες, σε επαρχιακό δρόμο της Αιτωλοακαρνανίας όταν, έπειτα από έλεγχο της αστυνομίας, διαπιστώθηκε ότι είχε στο αυτοκίνητό του μικροποσότητα ινδικής κάνναβης.

Ο άνδρας όταν αντιλήφθηκε τους αστυνομικούς, πέταξε τη συσκευασία με την κάνναβη στο πατάκι του συνοδηγού η οποία όμως εντοπίστηκε κατά τον έλεγχο με αποτέλεσμα τη σύλληψη του 51χρονου.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...