ΦΩΤΟ-Έκαναν έργα και βρήκαν ανθρώπινα οστά « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΩΤΟ-Έκαναν έργα και βρήκαν ανθρώπινα οστά

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   4:28 μ.μ.  |  Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΩΤΟ-Έκαναν έργα και βρήκαν ανθρώπινα οστά
Την κινητοποίηση της Αρχαιολογικής υπηρεσίας προκάλεσαν τα ευρήματα ανθρώπινων οστών, κατά τη διάρκεια έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης επί της οδού Αγίας Σοφίας.

Σύμφωνα με το e-Saloniki.gr, οι αρχαιολόγοι εκτιμούν ότι πρόκειται για οστά Βυζαντινής περιόδου, κάτι σύνηθες στις ανασκαφές της Θεσσαλονίκης.

















2.jpg
4.jpg
Τα έργα γίνονταν για την τοποθέτηση υπόγειου κάδου.
ΠΗΓΗ: e-saloniki.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...