Την κινητοποίηση της Αρχαιολογικής υπηρεσίας προκάλεσαν τα ευρήματα ανθρώπινων οστών, κατά τη διάρκεια έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης επί της οδού Αγίας Σοφίας.
Σύμφωνα με το e-Saloniki.gr, οι αρχαιολόγοι εκτιμούν ότι πρόκειται για οστά Βυζαντινής περιόδου, κάτι σύνηθες στις ανασκαφές της Θεσσαλονίκης.
Τα έργα γίνονταν για την τοποθέτηση υπόγειου κάδου.
ΠΗΓΗ: e-saloniki.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...