Φωτιά σε κατάστημα στο κέντρο της πόλης - Έτρεχαν με τους πυροσβεστήρες ιδιοκτήτες και υπάλληλοι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Φωτιά σε κατάστημα στο κέντρο της πόλης - Έτρεχαν με τους πυροσβεστήρες ιδιοκτήτες και υπάλληλοι

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:22 π.μ.  |  Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Πάτρα: Φωτιά σε κατάστημα στο κέντρο της πόλης - Έτρεχαν με τους πυροσβεστήρες ιδιοκτήτες και υπάλληλοι Επι τόπου και η Πυροσβεστική

Αναστάτωση χθές το μεσημέρι στο κέντρο της Πάτρας όταν πυροσβεστικά οχήματα έσπευσαν σε κατάστημα στη συμβολή των οδών Ερμού και Ρήγα Φεραίου.

Στο κατάστημα εκδηλώθηκε φωτιά απο βραχυκύκλωμα στα φώτα. Οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης κατάφεραν να σβήσουν την εστία με τους πυροσβεστήρες και έτσι δεν χρειάστηκε η επέμβαση των πυροσβεστών που έσπευσαν στο σημείο.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...