«Ο Παναιτωλικός εκτός έδρας δεν είναι δυνατός» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

«Ο Παναιτωλικός εκτός έδρας δεν είναι δυνατός»

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   2:00 π.μ.  |  Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

105015
Στο γεγονός ότι ο Παναιτωλικός δεν παρουσιάζεται το ίδιο καλός με το Αγρίνιο πρέπει να σταθούν στον Εργοτέλη, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Ζαχαρίας Καβουσάκης.
Το πλεονέκτημα έναντι του Παναιτωλικού έχει ο Εργοτέλης στο αυριανό παιχνίδι στο Παγκρήτιο Στάδιο, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Ζαχαρίας Καβουσάκης.
Όπως τόνισε ο Έλληνας τερματοφύλακας στο Novasports, η ομάδα του Παύλου Δερμιτζάκη πρέπει να «ποντάρει» στο γεγονός ότι οι Αγρινιώτες δεν είναι το ίδιο καλοί μακριά από την έδρα τους.
«Είμαστε χαρούμενοι για τη νίκη κόντρα στη Νίκη. Δεν πρέπει να σταθούμε εκεί και κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι για να πάρουμε τη νίκη.
Δύσκολο το ματς κόντρα στον Παναιτωλικό, μία καλή ομάδα, όχι τόσο δυνατή όμως εκτός έδρας. Θα παλέψουμε για τη νίκη.
Πρέπει να μπαίνουμε πιο συγκεντρωμένοι στα παιχνίδια και θα το φτιάξουμε στην πορεία», δήλωσε ο 24χρονος γκολκίπερ.

sport-fm.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...