«Πέταξε» προς το Αγρίνιο και η Επιθεώρηση Εργασίας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

«Πέταξε» προς το Αγρίνιο και η Επιθεώρηση Εργασίας

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:29 μ.μ.  |  Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

«Πέταξε» προς το Αγρίνιο και η Επιθεώρηση Εργασίας
Στο Αγρίνιο μετακινείται και η Επιθεώρηση Εργασίας από το Μεσολόγγι.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου, η οποία εκδόθηκε τέλος Αυγούστου και έχει δημοσιευτεί και στο ΦΕΚ, δημιουργείται μόνο ένα τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας στο Αγρίνιο που θα έχει την ευθύνη όλου του νομού και το οποίο θα προκύψει από την συγχώνευση των τμημάτων του Αγρινίου και του Μεσολογγίου.

Για το θέμα η πόλη και οι διοικούντες της πιάστηκαν ξανά στον ύπνο καθώς είναι χαρακτηριστικό ότι η μόνη δήλωση είναι από τον επικεφαλής της "Κοινωνίας Μπροστά" Π. Παπαδόπουλο.

Για την προηγούμενη ακύρωση του Μεσολογγίου με την μεταφορά υπηρεσιών του υπουργείου Άγροτ. Ανάπτυξης ο Π. Κατσούλης ζήτησε την σύγκληση δημοτικού συμβουλίου. Τώρα και ο Π. Παπαδόπουλος ζητά να συγκληθεί άμεσα το δημοτικό συμβούλιο.
Γι' αυτή την νέα εκτροπή αναμένουμε την αντίδραση των βουλευτών του νομού, πολύ περισσότερο δε αυτών της συγκυβέρνησης καθώς και μια ενημέρωση για τις ενέργειές τους.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
http://www.aixmi-news.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...