Για τα προβλήματα του νοσοκομείου Αγρινίου μίλησε σήμερα στον “Αέρα Fm” και την εκπομπή «Η συνομωσία του καλού» με τον Δημήτρη Παπαδάκη ο αιρετός εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ του νοσοκομείου Αγρινίου Στέλιος Μερμίγκης. Ο Στ. Μερμίγκης ανέφερε ότι η καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου Αγρινίου έχει πρόγραμμα εφημεριών μόνο για αυτή την εβδομάδα και κατήγγειλε ότι η διοίκηση του νοσοκομείου δεν έχει προβεί μέχρι στιγμής σε καμία ενέργεια για να καλυφθεί το κενό. Ακόμη ο κ. Μερμίγκης τόνισε ότι ανάλογο πρόβλημα μετά την παραίτηση μιας παιδιάτρου θα αντιμετωπίσει τον Οκτώβριο και η παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Αγρινίου. Τέλος ο αιρετός εκπρόσωπος των εργαζομένων χαρακτήρισε εκκωφαντική τη σιωπή του σωματείου εργαζομένων του νοσοκομείου που δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί για τις δυσάρεστες εξελίξεις που υπάρχουν στο νοσοκομείο Αγρινίου.
aerasnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...