Αλλαγές έγιναν στην Αστυνομική Διεύθυνση Αιτωλίας, με τη μετακίνηση του Νίκου Νικολάου στο Τμήμα Ασφάλειας και της Ευανθίας Τζότζου στην τροχαία.
Και οι δυο αξιωματικοί, που υπηρετούσαν στον Επιτελείο, αναλαμβάνουν τις διοικήσεις των δυο υπηρεσιών. Η κα Τζότζου, όμως, καθήκοντα θα αναλάβει μετά από 9 μήνες, αφού κάνει χρήση της άδειάς της, για την ανατροφή τέκνου, καθώς έφερε στον κόσμο το 4ο παιδί της. Έτσι θα αναπληρώνεται από την, μέχρι πρότινος, διοικήτρια Ελένη Βούρβαχη, η οποία μάλιστα προήχθη σε Αστυνόμο Β΄. Αυτό σημαίνει ότι η Τροχαία για 9 μήνες δεν θα έχει διοικητή αλλά θα λειτουργεί με αναπληρωτή.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑaixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...