Οδηγός αυτοκινήτου παρέσυρε και στη συνέχεια εγκατέλειψε τον οδηγό ενός δικύκλου στη διασταύρωση των οδών Δημητρίου Υψηλάντου και Θεμιστοκλέους στην Πάτρα.
Κάτοικοι της περιοχής ωστόσο πρόλαβαν και συγράτησαν τον αριθμό του αυτοκινήτου χρώματος πράσινου και ενημέρωσαν την αστυνομία η οποία αναζητά τον ασυνείδητο οδηγό.
Ο δικυκλιστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!