Η Αγγελική Ηλιάδη λίγους μήνες μετά τη γέννηση του δεύτερου γιου της, έχασε ολα τα κιλά της εγκυμοσύνης. Η τραγουδίστρια ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram μια φωτογραφία την ώρα που έκανε την πρωινή γυμναστική, με τον personal trainer.
Η Αγγελική Ηλιάδη έγραψε ως λεζάντα: «Καλημέρα! Σήμερα ξεκινάμε με τον Κώστα Ηλιάδη τις προπονήσεις μας! Στόχος μας είναι σε ένα μήνα να χουμε φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα για ενα υγιές σώμα μέσα και έξω».
Η Αγγελική Ηλιάδη έγραψε ως λεζάντα: «Καλημέρα! Σήμερα ξεκινάμε με τον Κώστα Ηλιάδη τις προπονήσεις μας! Στόχος μας είναι σε ένα μήνα να χουμε φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα για ενα υγιές σώμα μέσα και έξω».
http://apospasma.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!