Τοποθέτησαν το λογότυπο της ΝΕΡΙΤ στο Ραδιομέγαρο (Φωτογαρφίες) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Τοποθέτησαν το λογότυπο της ΝΕΡΙΤ στο Ραδιομέγαρο (Φωτογαρφίες)

στις   5:00 μ.μ.  |  Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014








ΝΕΡΙΤ και με τη… βούλα στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.

Συνεργεία κατέβασαν την παλιά επιγραφή από το κτήριο της Μεσογείων και τοποθέτησαν στη θέση της το νέο λογότυπο της ΝΕΡΙΤ.
Η νέα «βιτρίνα» είναι έτοιμη, ωστόσο τα προβλήματα παραμένουν…






Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...