Σκοπός της παρούσας στήλης είναι να ανασύρει από το χρονοντούλαπο της ιστορίας στιγµές και γεγονότα, όπως αυτά παρουσιάστηκαν από τις τοπικές εφηµερίδες της εποχής. Τα κείµενα µεταφέρονται αυτούσια και σε καµία περίπτωση δεν σηµαίνει ότι εκφράζουν τις απόψεις της εφηµερίδας.
Ως στήλη είµαστε ανοικτοί και στην δηµοσίευση υλικού συντοπιτών που µπορεί να διατηρούν στο αρχείο τους.
Κυριακή 11 Οκτωβρίου 1981
Αρχισε ο καιρνούργιος σχολικός χρόνος και ο µαθητόκοσµος…έπιασε δουλειά πάλι στα θρανία.
Οι πρώτες µέρες βέβαια είναι δύσκολες για τα παιδιά που νοσταλγούν τα παιχνίδια και τις χαρές του καλοκαιριού αλλά σιγά-σιγά θα συνηθίσουν. Καλή χρονιά λοιπόν, καλά αποτελέσµατα ευχόµαστε από τώρα, και µακρυά από τις κακοτοπιές, καλά µου παιδάκια…
«ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ»
ΠΗΓΗ: ΑΙΤΩΛΙΚΗ – ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΗ ΕΝ ΙΕΡΑ ΠΟΛΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...