Αιτωλοακαρνανια :Έκλεψαν για δεύτερη φορά αλεξικέραυνο από σχολείο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Αιτωλοακαρνανια :Έκλεψαν για δεύτερη φορά αλεξικέραυνο από σχολείο

Οι δράστες που ξήλωσαν όλο το χαλκό από το αλεξικέραυνο του σχολείου, πρέπει να ήταν οι ίδιοι που είχαν «χτυπήσει» το Γυμνάσιο και κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων το 2012
Δεν πρόλαβε καλά- καλά να ξεκινήσει η νέα σχολική χρονική και τα σχολεία μπήκαν ήδη στο στόχαστρο επιτήδειων «κυνηγών» χαλκού! Μάλιστα, οι μαθητές στο Γυμνάσιο της Κατοχής Αιτωλοακαρνανίας θα βρεθούν στο έλεος των… κεραυνών εξ αιτίας τους!

Οι δράστες που ξήλωσαν όλο το χαλκό από το αλεξικέραυνο του σχολείου, πρέπει να ήταν οι ίδιοι που είχαν «χτυπήσει» το Γυμνάσιο και κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων του 2012! Τότε, όπως κατήγγειλε με επιστολή της η διευθύντρια, εκτός από την κλοπή του χαλκού, είχαν διαρρήξει το κτίριο και είχαν αρπάξει υπολογιστές, κασετόφωνα και άλλα αντικείμενα.
Protothema 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook