Μερικούς μήνες πριν η Περιφέρεια ξεκίνησε ένα ευρύτατο πρόγραμμα αποκατάστασης του οδοστρώματος και άρσης επικινδυνότητας σε δεκάδες τμήματα κατά μήκος της εθνικής οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων, απ’ τη μια άκρη της Αιτωλοακαρνανίας ως την άλλη. Και πολύ καλά έκανε.
Επιτέλους, δηλαδή… Η άσφαλτος έπεσε, τα συνεργία αποχώρησαν, …διαγραμμίσεις, όμως, δεν έγιναν ποτέ!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το κομμάτι προς Συκιά, όπου γίνονται απίστευτα πράγματα κάθε μέρα και κυρίως κάθε νύχτα. Οι οδηγοί, εκμεταλλευόμενοι την απουσία διαγράμμισης, κάνουν «ακροβατικά», σε έναν δρόμο με καινούρια άσφαλτο μεν, αλλά στενό, χωρίς φωτισμό, με επικίνδυνα σαμαράκια και με …οδηγούς που δεν σέβονται τίποτα.
Ανάλογη η εικόνα και σε άλλα σημεία όπου το καλοκαίρι έπεσε άσφαλτος. Τόσο φοβερό είναι να γίνει η διαγράμμιση;;;
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!