Πρωταγωνιστής -και πάλι- σε αρνητικό επεισόδιο ο Πολ Γκασκόιν, παρέα με ένα... κουτάκι μπύρα.
Ο Πολ Γκασκόιν βρέθηκε το πρωί της περασμένης Κυριακής στο Μπέρνμουθ, θέλοντας να παίξει γκολφ με επαγγελματίες αθλητές
Οι γνώστες του αθλήματος τον δέχθηκαν και του παραχώρησαν και ένα όχημα “buggy”, προκειμένου να διανύει τις μεγάλες αποστάσεις στο χώρο.
Ωστόσο, ο 47χρονος παλαίμαχος άσος ήταν σε κατάσταση μέθης, έχασε τον έλεγχο του αμαξιδίου με αποτέλεσμα να πέσει σε ένα χαντάκι των εγκαταστάσεων.
Το όχημα αναποδογύρισε, ο Γκασκόιν πάσχισε μαζί με κάποιους άλλους να το βγάλουν από το χαντάκι ενώ οι φωτογραφίες της “Daily Mail”... ανέδειξαν και ένα κουτάκι μπύρας, που είχε πέσει από το όχημα.
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: dailymail.co.uk
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!