Ο δήμαρχος Ναυπάκτου παραχωρεί τον μισθό του « aitoloakarnanianet

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ο δήμαρχος Ναυπάκτου παραχωρεί τον μισθό του

po-takis-loukopoulos



Στο Δήμο παραχωρεί το χρωματικό ποσό που δικαιούται ο Τάκης Λουκόπουλος και μελετά κάθε θέμα για την ανάπτυξη της Ναυπάκτου.Έχει βάλει «στόχο» να μη δαπανώνται χρήματα …άσκοπα!
Η συμβολική αυτή πράξη έχει κατακλύσει τα social media από το πρωί κάνοντας τους Ναυπάκτιους-ιες να «ποστάρουν» με υπερηφάνεια την απόφαση του Δημάρχου, αναφέρει το nafsclick.gr




Φωτογραφία: www.emprosnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook