Χάβος: «Να εκμεταλλευτούμε τα κενά του αντιπάλου» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Χάβος: «Να εκμεταλλευτούμε τα κενά του αντιπάλου»

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   2:42 π.μ.  |  Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

sup-xabos

Ο τεχνικός του Παναιτωλικού, Μάκης Χάβος, σε δηλώσεις του αποκλειστικά στο Novasports.gr και τον Γιώργο Μαρκόπουλο, τόνισε πως η ομάδα του θα πρέπει να εκμεταλλευτεί τα κενά του αντιπάλου για να μπορέσει να πάρει κάτι θετικό απ” το παιχνίδι με τον Εργοτέλη.


Αναλυτικά όσα είπε:



«Ο Εργοτέλης μετά την αλλαγή προπονητή έχει αλλάξει το στιλ του και σίγουρα θα είναι ένα δυνατό ματς και για τις δύο ομάδες.

Ξέρουμε ότι παίζουμε σε ένα μεγάλο γήπεδο, πρέπει να κλείσουμε τους χώρους και να εκμεταλλευτούμε τα κενά του αντιπάλου και να πάρουμε τη νίκη. Ο Εργοτέλης μετά τη νίκη με τη Νίκη Βόλου έχει ψυχολογία. Πρέπει να έχουμε σαν οδηγό το δεύτερο ημίχρονο με τον Ατρόμητο και ελπίζω να πάνε όλα καλά.

Ο Εργοτέλης προσπαθεί να παίξει πιο επιθετικά, τα άκρα του είναι πολύ επικίνδυνα και προσπαθεί να επιτεθεί από εκεί».

novasports.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...