Δύο φορές το μήνα θα καθαρίζονται τα μπάζα στον Αστακό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Δύο φορές το μήνα θα καθαρίζονται τα μπάζα στον Αστακό

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:30 π.μ.  |  Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

astakos 16
Σας ενημερώνουμε ότι αυτοκίνητο του δήμου μας θα διέρχεται από τους δρόμους της πόλης του Αστακού κάθε 1η και 15η ημέρα εκάστου μηνός προκειμένου να συλλέγει τα υπόλοιπα καθαρισμού των κήπων και των αυλών των δημοτών (χόρτα, κλαριά, φύλλα, μπάζα, πλαστικά κ.α.)…..

Γι’ αυτό, παρακαλούνται οι δημότες της Δ.Κ . Αστακού του δήμου Ξηρομέρου να τα τοποθετούν έξω από τα σπίτια τους αποκλειστικά την τελευταία ημέρα δηλ. την 30η ή 31η και την 14η εκάστου μηνός.
Ευελπιστούμε στην κατανόηση και την συνεργασία όλων των δημοτών.

Ο Αντιδήμαρχος
Κωνσταντίνος Λαϊνάς
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...