Γιατρός του ΠΕΔΥ Αγρινίου ζήτησε χρήματα από ασφαλισμένη. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Γιατρός του ΠΕΔΥ Αγρινίου ζήτησε χρήματα από ασφαλισμένη.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:22 μ.μ.  |  Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Καταγγελία για εργαζόμενο στο παραϊατρικό προσωπικό που φέρεται εκβιαστικά να ζήτησε χρήματα από ασφαλισμένη. Αστυνομία και διοίκηση ερευνούν την υπόθεση-Ξεκινά ΕΔΕ.


Αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στο ΠΕΔΥ (υγειονομικές υπηρεσίες πρώην ΕΟΠΥΥ, πρώην ΙΚΑ), ύστερα από καταγγελία ηλικιωμένης για  εργαζόμενο στο παραϊατρικό προσωπικό που ζήτησε χρήματα προκειμένου να διεκπεραιώσει αντικείμενο που καλύπτει το ασφαλιστικό ταμείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com η ηλικιωμένη κατήγγειλε επωνύμως στην αστυνομία και στη διοίκηση του υποκαταστήματος ότι ο εν λόγο εργαζόμενος στο παραϊατρικό προσωπικό της ζήτησε μεγάλο ποσό…

Η αστυνομία διενεργεί τη σχετική προανάκριση, ενώ και το ΠΕΔΥ προχωρά στις δικές του ενέργειες. Τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσει, σύμφωνα πάντα με απολύτως διασταυρωμένες αποκλειστικές πληροφορίες του agrinioreport.com, η διαδικασία της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...