Δήλωση "βόμβα": Τώρα θα... γλείφουν το Σεφερλή! (Φωτό) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Δήλωση "βόμβα": Τώρα θα... γλείφουν το Σεφερλή! (Φωτό)

Κατηγορία LIFESTYLE στις   2:19 μ.μ.  |  Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014





Ο πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής είπε ότι ο Σεφερλής είναι δύναμη αφού έβαζε 2000 κόσμο στο δελφινάριο κάθε βράδυ, κάτι που δεν κατάφερε κανείς: «Και παρ' όλα αυτά έχει φάει πολλή αμφισβήτηση, από όλους, οι οποίοι τώρα θα τον γλείφουν για να πάνε στο πρωινό του», τόνισε σε συνέντευξή του στο "Happy Day" και το Χάρη Λεμπιδάκη ο χειμμαρώδης Γιώργος Τσαλίκης...
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...